|Ενημέρωση
Ενημέρωση2019-03-13T16:27:43+03:00

Αρθρα

Ιδέες για να βοηθήσετε το μωρό σας να αναπτύξει την ομιλία του.

Αφιερώστε χρόνο στην επικοινωνία: Αφιερώστε τακτικά μικρά διαστήματα της ημέρας για να μιλήσετε με το μωρό σας. Προσπαθήστε να χρησιμοποιείτε απλές λέξεις και φράσεις και να επαναλαμβάνετε συχνά για να ενισχύσετε την κατανόηση. Διαβάστε βιβλία: Διαβάστε διάφορα παιδικά βιβλία με

Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΑΓΧΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΕΦΗΒΟΥΣ

  της Στέλλας Καρατζόγλου* συνεργάτιδα του Λογοπαίζουμε. Ανάμεσα στις πιο τεκμηριωμένες παραδοχές στον χώρο της ψυχολογίας βρίσκεται ο ρόλος του άγχους στην συνολική υγεία του ατόμου. Τόσο στον ενήλικα όσο και στο παιδί, το άγχος έχει σημαντική επίδραση στην ψυχική

Καλοκαιρινές διακοπές για το παιδί με ΔΕΠΥ

Οι καλοκαιρινές διακοπές είναι μια συναρπαστική εποχή του χρόνου, αλλά για τα παιδιά με ΔΕΠΥ και τους γονείς τους , οι νέες δραστηριότητες και η έλλειψη δομής και καθημερινής ρουτίνας μπορούν να μετατρέψουν τον ενθουσιασμό σε καταστροφή. Ακολουθούν ορισμένες προτάσεις

Γνωσιακό Συμπεριφορικό Δράμα (ΓΣΔ) – Cognitive Behavioral Drama (CBD)

  Γνωσιακό Συμπεριφορικό Δράμα (ΓΣΔ) - Cognitive Behavioral Drama (CBD) Εφαρμόζεται από πιστοποιημένο συνεργάτη του Κέντρου μας. www.cbdmethod.com ένα νέο ψυχοπαιδαγωγικό μοντέλο για παιδιά με επικοινωνιακές δυσκολίες, χαμηλή αυτοεκτίμηση, προβλήματα συμπεριφοράς, ΔΕΠΥ, φοβίες, εκλεκτική αλαλία, Υψηλής Λειτουργικότητας Αυτισμό (ΥΛΑ) και

Αυτισμός και πρώιμη παρέμβαση

Τί είναι ο Αυτισμός Οι Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ASD) είναι νευροαναπτυξιακές διαταραχές και μπορούν να διαγνωστούν στην πρώιμη παιδική ηλικία . Τα άτομα με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος εμφανίζουν ελλείμματα στην κοινωνική αλληλεπίδραση καθώς και στη λεκτική και εξωλεκτική επικοινωνία. Επίσης,

Επιτελικές λειτουργίες και παιδί. Γιατί είναι τόσο σημαντικές;

Τί είναι οι Επιτελικές λειτουργίες και γιατί είναι τόσο σημαντικές; Σταυρούλα Πετρίτου, λογοθεραπεύτρια Χάρη στις επιτελικές λειτουργίες μπορούμε να είμαστε λειτουργικοί και να προσαρμοζόμαστε σε διαφορετικά περιβάλλοντα, διαφορετικές συνθήκες. Μας εξασφαλίζουν την απαραίτητη νοητική ευελιξία  και ενεργοποιούνται όταν καλούμαστε να

Μαθησιακές δυσκολίες: ορισμός – αναγνώριση – θεραπεία

Τί είναι οι μαθησιακές δυσκολίες. Ο όρος Μαθησιακές δυσκολίες εκφράζει μια ευρύτερη ομάδα διαταραχών που αφορούν στις δεξιότητες της μάθησης. Οφείλεται σε γενετικά ή/και νευρολογικά αίτια. Ένα άτομο  που αντιμετωπίζει μαθησιακές δυσκολίες δεν υστερεί σε νοημοσύνη ή εσωτερικό κίνητρο. Στην

Πότε να ζητήσω τη γνώμη του Λογοθεραπευτή ;

Αναζητήστε τη γνώμη του ειδικού όταν :   Σε ηλικία 2-3 ετών το παιδάκι : Εκφράζει λιγότερες από 50 λέξεις , ακόμα κι αν δείχνει ότι κατανοεί τα πάντα. Η επικοινωνία του στηρίζεται κυρίως σε χειρονομίες και κραυγούλες, ενώ δεν

Πώς να ενθαρρύνω το μωρό μου να μιλήσει;

Απο τις πιο συχνές ερωτήσεις που δέχεται ένας λογοθεραπευτής είναι «τί να κάνω για να βοηθήσω το μωρό μου να μιλήσει;», «πότε να αρχίσουμε να ενθαρρύνουμε το παιδί μας να μιλήσει;» ή «πώς να μιλήσει καλύτερα;». Για το μικρό σας

Φυσιολογικά Στάδια Ανάπτυξης Λόγου και Ομιλίας

Φυσιολογικά στάδια ανάπτυξης λόγου και ομιλίας Πετρίτου Σταυρούλα, λογοθεραπεύτρια Η ανάπτυξη του λόγου και της ομιλίας στα παιδιά είναι μια σύνθετη διαδικασία η οποία απαιτεί συνδυαστικές και πολύπλοκες δεξιότητες. Μέσα σε λίγο διάστημα ένα παιδί καλείται, αυθόρμητα, να κατακτήσει φωνολογικές,